Select Language: English German Italian

Menu

· Archive
· Contact
· History
· Impressum
· Links
· Literature
· Search



Magdalena Büsel

Portrait Biographie

Language:  Deutsch
 
C.V.: 

Kurzbiographie:
Am 22. Februar im Jahre 1982 habe ich, Magdalena Büsel, das Licht der Welt erblickt. Aufgewachsen bin ich am Stadtrand von Innsbruck/ Österreich. In meiner Heimtstadt studiere ich seit dem Jahr 2000 an der Leopold-Franzens Universität Kunstgeschichte und Europäische Ethnologie. Seit längerem interessiere ich mich speziell für das Medium Feuer. Aus diesem Grund wählte ich das Thema "Feuer & Kunst" für meine Diplomarbeit, welche ich im Jahr 2005 einreichen werde.


Biography:
My name is Magdalena Buesel and I was born on February 22nd in 1982. I grew up in Innsbruck/ Austria. Since 2000 I have been studying Art History and European Ethnology at the Leopold-Franzens University in my hometown. I started to ride my dissertation with the title " Fire & Art", a theme in which I am very interested in since a few month. Hopefully my work will be finished in 2005.

 
Presentations: 
Signature: 

Statement:
"Faszinierend für mich ist die enorme Kraft, mit welcher die Lava aus dem Erdinneren geschleudert wird. Eine unterirdische, meist von uns Menschen nicht wahrnehmbare Kraft, welche an der Erdoberfläche über se

Name:  Magdalena Büsel
Actual User Status: Offline

Last 10 Comments by :

Last 10 News Submissions sent by :
  • eruzione d'arte a Stromboli - Prognose

  •  


    All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by volcanism in the arts
    You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt